FORDÍTÁS: Gourmet 13. rész


13. rész

Sziasztok!
Mint azt írtam, túl vagyok mindenen, leérettségiztem, és indulhat a nyár! Eddig egy kicsit lazítottam, de most már tényleg belevetem magam a fordításba, mert már engem is érdekel, mi lesz a mi kedves szakácsunk sorsa és hogy alakul a verseny! 
Jó szórakozást! :)


Bevezető:
Minden a faszénen múlik, hiszen legyen bármilyen jó a séf, ha a hozzávalók nem megfelelőek, akkor a grillezett hús sem lesz kiváló. Ezért Sungchan útra kel, és elmegy, hogy elkészítse a saját faszenét. Bongju sem tétlenkedik, régi könyveket vesz elő, hogy megtalálja az ősi receptet, amit csak ő, a Woonamjung főséfje ismerhet! 


A felirat a HDTV:X264.720P-MOOHAN verzióhoz készült, ami letölthető - többek között - a Doramax-ről és az AvistaZ-ről! 



Megjegyzések

  1. Kedves Lili!
    Köszönöm szépen a 13.részt,már meg is néztem és nagyon szeretem továbbra is ezt a sorozatot.
    Arra már én is rájöttem,hogy sokkal finomabb minden étel ha tűzön készül és ennek is oka van.A gáz pedig csak valamivel jobb mint a villanytűzhelyen való főzés,sütés,de ennél még szomorúbb,hogy ránk is hatással van az,hogy min főztük az ételünket,mert ezt is tapasztalom már amióta figyelem hogy működik a test.Szép napot és nyarat kívánok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus!
      Köszönöm, hogy velem követed a sorozatot! :) Igen, nagyon sok függ tőle. Hogyan, miből, mivel, stb.
      Kellemes estét Neked! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése