FORDÍTÁS: Gourmet 15.rész


15.rész

Azta! Nem hittem, hogy valaha eljön ez a nap! De mégis! Pedig épp ma írtam ki, hogy na majd talán jövőhét végére kész leszek. Csakhogy annyira belemerültem, és észre se vettem, hogy majd lecsukódik a szemem, hogy végül kész lettem! Hozzáteszem, ez azért volt, mert ez a rész TÉNYLEG nagyon jó volt! Imádtam! Talán az egyik legjobb rész, amit eddig kaptunk a sorozattól! :) Le a kalappal, mert ezen könnyezni fogtok! 

Bevezető: 
Sungchan életét és mindennapjait továbbra is megnehezíti a rejtélyes nagymama, aki tolvajt kiállt, mire a teaültetvényekről érkező Jisoo és Jo Asszony fejvesztve rohan. Jisoo és Sungchan találkozása azonban egy teljesen új fejezetet jelent a kettőjük kapcsolatában! 



A felirat a HDTV:X264.720P-MOOHAN verzióhoz készült, ami letölthető - többek között - a Doramax-ről és az AvistaZ-ről! 

Megjegyzések

  1. Kedves Lili!

    Köszönöm szépen a 15.rész fordítását.
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése