TOP 10 KPOP: SHINee


Talán mert éppen a Hwarang-ot nézem a kedves biasommal a főszerepben most hirtelen visszatértem az én Elsőimhez, akiket már azelőtt ismertem hogy egyébként tudtam volna mi az a Korea vagy KPOP. Ők a SHINee! Háttérbe szorulnak az EXO népszerűsége mellett, de még mindig több ezres közönség előtt koncerteznek! Nekem pedig fent van a bakancslistámon egy SHINee koncert!

Ez egy személyes lista, a saját kedvenceimmel! :)

Aprócska tudnivalók:
Debütálás:
2008 (Replay)
Ügynökség: SM Entertainment
Tagok:
Onew (Leader, vokál)
Jonghyun (fő vokál)
Key ( vokál, tánc, rap)
Minho (Rap)
Taemin (fő táncos, maknae)
Rajongói klub neve: Shawol



10
LUCIFER
Amikor először hallottam csak egy dolog érdekelt. Mégis milyen nyelven halandzsáznak ezek? Nem is emlékszem mire is jutottam, olyan régen volt már! És még mindig szeretem ezt a számot... Na jó, ki nem? A legnagyobb slágerük! 

9
COLORFUL
Az én karácsonyi kis boldogságom ez a szám! Mindig megkapom, hogy ennek semmi karácsonyi feelingje nincs, de kérlek, rájuk nézek és az nekem már ünnep! 

8
BOYS MEET YOU
És egy japán single is felkerült az én kis listámra, mert a srácok ugyebár Japánban is hatalmas sztárok! 

7
VIEW
Az egyik legjobb kpop nyári sláger amit valaha hallottam! Megunhatatlan számomra! 

6
TELL ME WHAT TO DO
Talán azért mert a dal megjelenésekor már hatalmas SHINee elvonási tüneteim voltak, nem tudom, de rongyosra hallgattam a képzeletbeli SHINee lemezemet, annyira imádtam ezt a már szinte balladát A srácok felnőttek, kár tagadni!

5
HELLO
Nagyon sokáig a kedvenc SHINee számom, mert annyira cukiii hogy belehaloook! Komolyan! Kikészít, annyira édesek ezek az akkor még szinte gyerek srácok! 

4
DREAM GIRL
SHINee's back megint, és már megint mindenki hanyatt esik tőlük! De most őszintén? Ki ne akarna az álom lenni a számukra? Mondjuk több százezer shawol odakint az utcákon?

3
WHY SO SERIOUS?
A kis csibészek! Még hogy a Rómeó és Júlia már nem szerelmi történet!? Akkor kérlek írjatok már egy olyat amiben én vagyok Júlia és Minho az én Rómeóm! Nem bánnám :)

2
SHERLOCK (CLUE+NOTE)
A zene, a tánc, a klip és a hozzátartozó sztori egyszerűen mestermű. Sajnos azóta sokszor éreztem hogy az SM nem költ eleget a SHINee-re. Nem is csoda, hiszen utána promotálták az EXO-t. Pedig ezen a klipen is látszik, hogy a legtehetségesebb idolokat, legjobb táncosokat sikerült belepaszírozni a SHINee csapatba! 

1
EVERYBODY
Négy éves szám és én még mindig ezt imádom a legjobban! Talán azért mert a kis kedvencem elképesztő benne! 

BIAS
Tehettem volna be sokaknak jobban tetsző képet is, de... itt kiskorúak is megfordulnak!!!




Megjegyzések