FORDÍTÁS: General and I 1-2.rész


1-2.rész
Sziasztok! :)
Remélem mindenki felkészült az indulásra, mert én igen!
Máris itt van az első két rész felirata a csodálatos (na jó, nem fogom fényezni - annyira) A hadvezér és Én című sorozathoz!
Remélem tetszeni fog ez a fordításom is!
Jó szórakozást hozzá!
Az epizódokat letölthetitek az AvistaZ-ről és a YouTube-ról! 




Bevezető:
A négy nagy királyságban Yan és Jin már évek óta háborúban áll, s a harcoknak nincs vége. Yan királya Jing An herceg fiát küldi az ország határán fekvő Pubanhoz, hogy megvédje a várost a támadó Jin katonáktól, és az őket vezető Chu Bei Jiétől! Ehhez pedig segítséget kap egy egyszerű cselédlánytól, Bai Ping Tingtől!



Megjegyzések

  1. Szóval elkezdted!-nagyon örülök neki és köszönöm szépen a feliratot és a munkádat is. Én gyűjtögetős vagyok, úgyhogy egyenlőre még nem mondok véleményt a doramáról. Üdv.Ildikó

    VálaszTörlés
  2. köszönöm hogy elkezdted fordítani én is gyújtőgetem és a végén maraton :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy fordítod, nagyon érdekesnek tünika sori. Azt hiszem maratonozni fogok. <3

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a fordítást! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen köszönöm az első két részt

    VálaszTörlés
  7. Kedves Lili!
    Nagyon gyors voltál én pedig szerencsés,hogy
    benéztem hozzád,hiszen még csak 30.-a van :D
    Köszönöm szépen az első két rész feliratát és nem hiszem,hogy kibírom amíg lefordítod az egészet,úgy hogy nem is kísérletezem inkább elkezdem nézni.
    Szép estét :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon köszönöm a fordítást.Paggy

    VálaszTörlés
  9. Szia Milly!
    Köszönöm az 1-2 rész fordítását :)
    Eddig minden mukádat láttam és most is veled tartok.
    További szép napot
    Üdv: mamoca

    VálaszTörlés
  10. Szia Milly..nem tudom letölteni a feliratot,nincs engedély,nem értem,hogy mi a gond..ezt írta ki:

    Failed connecting to the database with the supplied connection details. Please check the details are correct and your MySQL user has permissions to access this database.

    (host: localhost, user: sabercat_sbct73t, pass:

    VálaszTörlés
  11. üdv szeretnék a sorozatnak a filmjét letölteni de nem tudom hol egy letöltö linket szeretnék köszönömE-mail denes.ilona 52@hotmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia Lili ! ! !

    Hálásan köszönöm a sorozat választását és annak eddigi feliratát.Kellemes Karácsonyi Ünnepet Kívánok.

    VálaszTörlés
  13. Nekem ugyan le van töltve az egész sorozat, de a felirat eléggé csúszik. Te honnan töltötted le? Mert azzal biztosan szinkronos lenne...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rosarium! :)
      A feliratnak passzolnia kell az avistaz-n elérhető formátumhoz, illetve a YouTube-on is fent lévő videókhoz!

      Törlés
  14. Nagyon köszönöm! Szuperek vagytok!!!!!
    Viki.com-on épp most adják, tervezitek oda feltölteni a feliratot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szoa :)
      Most a Secret of the Three Kingdoms fordításával vagyok elfoglalva, így nem hiszem hogy felteszem. Elképzelhető azonban, hogy oda más, ottani fordító készít majd feliratot. Addig is az enyémet egészében letöltheted, valamint SorozatBaráton is megnézheted.

      Törlés
    2. Értem, köszönöm a választ és még egyszer (nagyon-nagyon!!!) a fordítást! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése