DALSZÖVEG: IU - Palette

IU - Palette
Fordította: Egnecsy

Szeretem
Kézben tartom
Érdekes, mostanában az egyszerű dolgokat szeretem
De azért még mindig szeretem Corinne zenéjét
Az élénk rózsaszín helyett
Inkább a sötét lilát szeretem
És mi is volt még, a gombos pizsamákat, rúzst
Szeretem ezt, 25 vagyok
Tudom, hogy te is kedvelsz engem
Oh, kézben tartom. Tényleg jól vagyok. Úgy gondolom, most már egy kicsit többet tudok magamról
Hosszú haj helyett inkább a rövid bubit szeretem
De azért,
Igazán gyönyörű voltam, amikor a Good Day-t énekeltem
Oh, miért van ez? Szeretem a kicsit idejétmúlt dolgokat mmm
Képek helyett inkább a zsúfolt palettákat szeretem, naplókat, és azokat a pillanatokat, amikor még aludtam
Szeretem ezt, 25 vagyok
Tudom, hogy utálsz engem
....
Minden olyan nehéz, mert fiatal vagyok
Folyton nyaggatnak, hogy "mindig" szomorú vagyok
Egy gyerek vagyok, aki csak a szidáshoz szokott, egy "kölyök"
Épp, hogy csak átléptem a 20-at
A boldogság csak pillanatnyi?!
Ez a fiatalság és mégis azt mondják nekem, csak növekvő fájdalom
Hé, Jieun, oppa most lett 30
De nem, én nem leszek felnőtt
Te épphogy csak az lettél
Még hosszú út áll előttem
Csak 5 évvel vagyok idősebb nálad
Elmúlt 20, még nincs 30, közöttük, pont ott
Amikor már nem vagy gyerek, de még felnőtt sem,
Amikor te csak "te" vagy
Akkor ragyogsz a legszebben, úgyhogy ne félj, ha jön a sötétség
Olyan szép vagy, szirmaid pompázni fognak
Téged mindig szeretnek majd, téged
...
Még mindig sok a mondandóm
....
Ooh, megértettem. Tényleg rájöttem,...

Megjegyzések