DALSZÖVEG: While You Were Sleeping OST Pt.2

Henry - It's You
Fordította Egnecsy

Édesem, én menthetetlenül beléd estem
Keresem rá a módot, hogy elmondjam Neked, miként is érzek
Bárcsak magam mellett tarthatnálak
Semmin sem változtatnék, hisz végre valóssá válna

Próbálom visszatartani
Tudnod kellene, hogy egyedül Te jársz a fejemben
Túl gyorsan zuhanok, mélyen szerelembe esek
Varázslatot lelek a színeidben

Te vagy a megfelelő idő, a megfelelő pillanatban
Te vagy a napsugár, ami megdobogtatja a szívem
Tudod, amikor Veled vagyok, egyre csak zuhanok

A megfelelő idő a megfelelő pillanatban
Te vagy az
Te, igen, Te vagy az

Édesem, én egyre jobban szeretlek
Te vagy mindaz, amiről álmodom
És ha meg tudnék törni, hogy megmutassam, szükségem van ránk
Mindent feladnék érted, amim csak van

Próbálom visszatartani
Neked tudnod kellene
Hogy egyedül Te jársz az eszemben
Túl gyorsan zuhanok ebbe a szerelemne
Szükségem van Rád, hogy lélegezhessek

Mert Te vagy a megfelelő idő a megfelelő pillanatban
Te vagy a napsugár, ami megdobogtatja a szívem
Tudod, amikor Veled vagyok, képtelen vagyok megállni
Tökéletes idő a tökéletes pillanatban
Te vagy az
Minden éjjel az ágyamban arról álmodok,
Hogy Te vagy az, akit a karjaim közt tartok
Csak Téged akarlak

Tudd, hogy Te vagy a megfelelő idő, a megfelelő pillanatban
Te vagy a napsugár, ami megdobogtatja a szívem
Tudom, hogy amikor veled vagyok, képtelen vagyok megállni
Tökéletes idő a tökéletes pillanatban
Te vagy az
Te, Te vagy az (4x)
Te vagy az




Megjegyzések