TOP 10 KPOP: BIGBANG


Hát ha valakinél meggyűlik a bajom egy toplista felállításával, akkor az a BIGBANG, mert hát van miből válogatni és a bandának van az a "rossz" szokása, hogy minden daluk sláger, és rá lehet vágni, hogy 'kedvenc'. Mert hát - mi tagadás - ez így is van! De azért én, mint mindig, most is vettem az akadályokat, és elhoztam nektek azt a 10 BIGBANG számot, amit kívülről fújok (csodálatos magyar koreai halandzsanyelven) és milliószor hallgatok meg egy hónapban! Na lássuk! :)
Figyelem! 
Személyes lista! A Te kedvenceidet várom kommentben! 💕

Aprócska tudnivalók: 
Debütálás: 2006 (We belong together)
Ügynökség: YG Entertainment
Tagok:
G-Dragon (vezér, főrapper, énekes, dalszerző, a csapat arca)
Taeyang (főénekes, főtáncos)
T.O.P (rapper)
Daesung (énekes)
Seungri (énekes, táncos, maknae)
Rajongói klub neve: VIP



10
SOBER
Sosem felejtem el, amikor egyszer bekapcsoltam a tv-t és éppen ez ment az egyik zenecsatornán! Az érzés felülmúlhatatlan! Imádom TOP raprészét, Daesung mint mindig, itt is imádnivaló, amikor pedig látom dobolni mindig boldogabb leszek! :) 

9
BANG BANG BANG
Ezek a srácok már pofátlanul túl jók. Komolyan. Kikészülök. Yeah we bang like this! Daesung-tól pedig itt tényleg eldobtam az agyam. Milyen szóló rész volt ez itt? Végem.

8
BAD BOY 
Nem vagyok Amerika-rajongó, de a tapasztalat, hogy az Amerikában forgatott klipek - és ebből egyre több van - mindig 1) nagyon jók 2) az egésznek adnak egyfajta hangulatot. Itt ez a kintavárosbólmagasvasútmögöttem és a jelmez nagyban hozzátesz a szám mondanivalójához. Bad boy? Aha. 

7
KOEWOKIKASETE
Az egyetlen japán nyelven énekelt BigBang szám a listámon, és az egyetlen amit ismerek. Gyönyörű! Ezt először egy koncerten láttam, és kicsordult a könnyem! :) 

6
LAST DANCE
A lista legfiatalabb versenyzője és az én hatodik kedvencem! Gyönyörű ez a szám! Sokáig ellenfele volt a FXXK IT, de végül ő győzött! Hogy bírjuk ki nélkülük 6 éven keresztül? Kolostorba vonulok addig és vezekelek.

5
MONSTER
Első kedvenceim egyike és még mindig nagyon jóban vagyunk! TOP kalapban, Daesung félvak, G-Dragon ördög, TaeYang konnektorba nyúlt, Seungri... normális(???).

 4
LOSER
Gyönyörű klip, gyönyörű zene, ritmus, és hát BigBang... 


És a dobogósaim...

3
FANTASTIC BABY
Hű, hát, ez... fantastic baby! :D 

2
HARU HARU
Kedvenc kpop bandám és a kedvenc színésznőm egy helyen! A kisfilm hozzá (nem klip!) pedig szívbemarkoló és gyönyörű! De hát mit is várhatnánk tőlük, ha nem ezt? 

1
BLUE
Első BigBang szám amibe beleszerettem és azóta is a kedvencem.
És azért is fontos, mert ez az ébresztőm! :D
Minden reggel a fiúkkal ébredni, hm... tudom már miért nem vagyok ördögűző reggelenként.  

BIAS
ÉS IGEN!!! 10 év, de megértük, hogy Daesung lát!!! Mind a két szemével! Hát erre is kevesen számítottunk, nem? :)








Megjegyzések